Honden forum » Verzorging en Medisch

Mijn lab is ineens ziek.

(2 posts)

Nog geen tags.

1. Coos Frieling
    Lid

Mijn hond Pepper zwarte Lab,10 jaar oud 15 Januari.
    Maandag nog heerlijk meegewandeld, lekker door de sneeuw en het bos, samen met de de lab van mijn dochter Semmie 6 jaar oud, heerlijk uitgeleefd met elkaar. Thuis gekomen zijn ze lekker gaan slapen. maar s'nacht wel erg onrustig en s;morgens met uitlaten was het een drama, haar staart hing slap, ze trilde heel erg met haar achterpoten.En kon niet in een poep houding komen.In de middag naar de DA geweest, die wist niet goed wat er met haar aan de hand was. haar anaal klieren zaten vol die zijn leeggehaald. Dan denk je dat lucht op. Ze had ook wat verhoging,ze kreeg 2 injecties, een pijnstilling, en een ontstekingsremmer. en wat pijnstilling mee naar huis.
    Ze ligt alleen maar, kan niet zitten en ligt alleen maar in de keuken op een matrasje, kan niet in de kamer komen vanwege een splitlevel naar de kamer. dat doet haar pijn.Morgen ga ik weer met haar naar de DA.
    Hoop dat ze gauw weer opknapt, heb nu net gelezen over koudwaterstaart, en denk dat het daar erg veel op lijkt, weet alleen niet of je daar ook verhoging bij hebt, als een echt lab zwaait ze de hele dag met haar staart.
    ik moest dit even kwijt,want ik zit er echt mee.

Groetjes Coos

Posted 7 months ago #
  2. admin
    Key Master

Van een 'cold water tail' kunnen ze echt last van hebben, en ook echt beroerd van zijn of door worden .. Meestal gaat het van zelf wel weer over, het was/is verstandig dat je bij de dierenarts geweest bent ..

Posted 7 months ago #

RSS feed voor dit onderwerp

Reageer

Je moet ingelogd zijn om te posten.